Se den nye logoen til Eiendomsmegler Norge
Nå starter det. Sammen skal vi bygge Norges beste eiendomsmegler – med de dyktigste folkene på laget og de mest fornøyde kundene! I dag ble den nye logoen til Eiendomsmegler Norge lansert, under en felles markering sammen med Sparebanken Norge. Dette er starten på noe nytt. To sterke meglermiljøer, Sørmegleren og Eiendomsmegler Vest, blir nå til én felles merkevare.
Vi tar neste steg sammen
Etter flere år med sterke posisjoner på Sørlandet og Vestlandet, tar vi nå steget videre – sammen. Vi samler det beste fra to meglermiljøer og retter blikket fremover.
– Vi har alltid vært sterke på hjemmebane, med de beste meglerne og solide sparebanker i ryggen. Nå gjør vi som eierne våre og samler oss til Eiendomsmegler Norge. Vi blir større og sterkere, men skal fremdeles være nære og lokale. Det er både en lovnad, en forpliktelse og en veldig god mulighet, sier Øyvind Aasen, administrerende direktør i Sørmegleren.
Fundament for vekst og høyere ambisjoner
Eiendomsmegler Norge blir bygget på fundamentet av sterk lokalkunnskap, solid fagkompetanse og vinnerkultur som er til å ta og føle på. Nå gir vi gass!
– Dette handler om å gi kundene våre det beste fra to verdener: den lokale tilstedeværelsen og den nasjonale styrken. Vi skal vokse der vi allerede er sterke, og vi skal gripe muligheten til å være med der det skjer – i enda flere markeder. Vi bygger en merkevare og et selskap som skal være det beste stedet å jobbe, sier Fredrik Giske-Nesslin, administrerende direktør i Eiendomsmegler Vest.
En ny tid - sammen med Sparebanken Norge
Samtidig som Eiendomsmegler Norge lanserer sin nye logo, gjør også Sparebanken Norge det samme. Begge logoene symboliserer at vi går sammen inn i en ny tid, med blikket rettet fremover.
– Vi har sammen skapt en logo og merkevare som vi er stolte av. Det har vært avgjørende å ha med de ansatte i hele merkevareprosessen for å få til det uttrykket som skal representere oss fremover, sier konsernsjefen for den nye Sparebanken Norge.
Logoen er utformet i samarbeid med byråene Kurppa Hosk og NOSLEEPTILLBROOKLYN. Ansatte i sør og vest har også vært tett involvert i arbeidet.
Hva betyr dette for deg som kunde?
For deg som kunde betyr dette at du vil møte de samme meglerne som kjenner området ditt, og som nå har enda mer kraft i ryggen. Vi skal fortsette å være der du er, med folk som kjenner markedet ditt, men nå som en del av noe enda større.
Fra 2. mai vil Eiendomsmegler Norge og Sparebanken Norge ta i bruk sine nye logoer.